Fest & Julbord i helgen

Det suger att vara sjuk!!

Jag vill träna. Det blir så nedrans deppigt när man planerat veckans träning och så blir det inte så. Speciellt när man har en stundande resa framför sig, då vill man ju vara extra "fit" :) Nu ska vi ju "som tur är" inte på någon solsemester så det är ju inte bikiniformen som man behövde putsa till.
Men det är ändå trisst.

Idag MÅSTE jag dock ta mig ner till Åhlens City. En snabbis! Köpte ju jeans till Darling här om dagen, men när han provade dem insåg jag att jag köpt fel färg! Suck.
Så de ska bytas sen blir det raka spåret hem igen.

Vi är bjudna på fest ikväll hos Darlings föräldrars bekanta. Jag vill såklart gå, men jag vet inte om jag kommer orka. Helt klart skulle det vara bättre att vara hemma och kurera istället för att förstöra kroppen med alkohol och smitta ner alla andra inför julen. Vi får se om jag känner mig piggare.

Imorgon är det julbordsdags med Darlings jobb. Älskar julbord och kan äta huuur mycket som helst!! Så visst tusan är jag bra tills dess....

By the way så är jag sååå nöjd med mina nya vinterstövlar! Nu har de ju inte kommit till användning än, men de står här och ler mot mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback