Fin vinterbild

Jag är absolut inget fan av vintern. Inte ett dugg!
Men i morse när jag var ute med Paris så tyckte jag faktiskt att det var lite fint... Det liksom glimrade på träden :) och jag gillar ju saker som glimmar, haha!
Paris älskar vintern! Hon kan skutta imkring i snödrivorna hur länge som helst, runt runt runt.... Helst vill hon inte ha vintertäcke på sig men hon måste, det är ju svinkallt! Imorse var faktiskt första gången som hon frös om tassarna. Efter att ha sprungit runt runt runt i 20 minuter så kom hon och ställde sig framför mig, med endast tre tassar i backen och den fjärde skakandes i luften. Tror hon ville säga: nädu matte, nu får du bära hem mig :) 

Idag MÅSTE jag ta tag i gardinbiten till sovrummet!
Jag har insett att det ÄR omöjligt att hitta gardiner som är 300 cm långa, alla slutar på 250 cm.
Så jag får försöka lista ut om jag kan måttbeställa från någon internetsida. Någon som vet??

Ikväll ska jag på AW med mina fd kollegor :) myyyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback