Fortsättning på tvättstugehistorien...

Hmmm, jag tar tillbaka allt jag skrev om att vi skulle ha en bra tvättstuga.

Jag kontaktade Fastighetsskötaren som kom och skulle reda upp Kaoset. Han började iofs att ge mig en guldstjärna i hur jag redde ut situationen :) Stäng av vattnet OCH strömmen, duktigt tjej!
Men i nästa andetag sa han att vi inte kommer få ut mina grejer ur maskinen förens tidigast måndag. MÅNDAG!!! Det är fredag idag :l

Mina Hästens kuddar och ett täcke ligger alltså där i och ska mögla sönder över helgen! För det är precis vad som kommer hända, det kommer ju surna helt och hållet :( :(
Inte okej!
Tur ändå att ett täcke och några kuddar (tyvärr de billiga) låg i den andra maskinen. Så jag slipper frysa över helgen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback