Fullt upp hela dagarna!

Men jag vill lova att jag är en himla duktig "hemmafru", hehe!

Jag lagar mat nästan varje dag! Städar! Tvättar! Hänger med Paris dag ut och dag in! Lämnar saker på kemtvätt! Renoverar! Shoppar! Tränar! ......osv

Ingenting varar ju för evigt :) Så istället för att dega ner sig och ha tråkigt som många tror att man gör när man är hemma om dagarna, så är jag mycket mer aktiv nu än någonsin förr! Superkul ju!
Och jag vill lova att det inte bara är jag som är nöjd med att sköta "markservicen". Darling kommer alltid hem till dukat bord, oavsett om jag ska äta hemma eller ej. Och Paris ska vi inte tala om! Hon tycker att det är toppen att slippa åka bil varje dag och dessutom få ALL mattes uppmärksamhet :)

Haha, men jag är lite sjuk :) Idag ska jag ju hem till Vendela och baka lussebullar, så gissa vem som stod och lagade middagsmat kl 11 på förmiddagen så att maten är klar när Darling kommer hem :) Inte illa va?!?

blonde23


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Heeej

Du får gärna komma hem till mig med=) Linus skall vara mycket nöjd och tacksam.;) Hade önskat nån(Jocke, he he) kunde sköta min markservice, vad mycket lättare vardagen skulle vara då. Det är allt sånt som tar sån tid, fast man inte tänker på det och speciellt när det är tusen andra saker som skall göras samtidigt...



Du är duktig Tycker jag=)=)

Krrraaammmm

2010-12-06 @ 18:02:08
Postat av: Sofie

Elisabeth: Tack vännen!

Ja, ibland undrar man hur man har tid att jobba OCH sköta allt annat, haha. Speciellt folk som har barn! :)

KRAM!

2010-12-07 @ 07:52:43
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ha ha ha, ja du tid är ju något jag kan tycka är en bristvara oavsett om man har barn eller ej.

Vi alla har olika referensramar i livet och det är utefter dessa man lever......men trots detta får man på något sätt till det, med 3 barn, jobb, träning och resten.....

Dock skulle det vara HELT underbart att ha någon som tog mat, städning, tvätt och handlingen:)

Så som sagt du skulle vara mycket välkommen;)

Krrraaammm

2010-12-07 @ 10:35:30
Postat av: Pia

Du är så duktigt Sofie :) var får du all energi från? kram kram

2010-12-08 @ 21:20:16
Postat av: Sofie

Sv. Pia: Jag vet inte... :) Ser mig själv faktiskt som en rätt lat människa egentligen, haha

2010-12-09 @ 09:35:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback