I mitt badrumsskåp

Nu tror ni säkert att jag har pysslat och gjort fint innan jag tog bilden. Men icke!
Jag gillar när var sak har sin plats och jag helst vill jag ha sakerna i färgordning. Oavsett om det gäller garderoben eller badrumsskåpet.
Haha, shit! Jag låter ju som galningen i filmen "Sova med Fienden"

Jag vet inte hur intressant ni tycker att det här är :) Men efter önskemål så visar jag.
Jag är ingen produktexpert. Just nu har jag köpt upp mig på massa Dermalogicaprodukter som jag gillar. Men egentligen så har jag ingen koll. Jag ser absolut ingen skillnad på om min hy blivit annorlunda sen jag började med Dermalogica (var det ett år sen?). Den är helt okej nu men det var den innan oxå.

Well, som sagt så använder jag Dermalogica till ansiktet. Har även en Biotherm make up remover som jag gillar. Som lermask använder jag Kerstin Florian.

Till kroppen är jag HELT klar med vad jag vill ha! Victoria´s Secret!!
Vet inte om de är de "bästa" produkterna, men de doftar ju ljuvligt!
Love Spell är favoritparfymen just nu. Love Spell bodybutter och PINK Bodymist. Allt från V.S!

Ja vad annat använder jag emellanåt?
Spraytan till ansiktet :)
Brun utan sol på kroppen :)
Proffs hårspray :)
Saltvattenspray :)
Och så sminket :)

Min hylla
Ansiktsprodukter
Dofter

Kommentarer
Postat av: Pia

snacka om ordning och reda ! snyggt :)

2010-12-12 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback