Idag blev lilla Lörsan utkörd från hundparken!

Ja! Det ni läste rätt! Paris blev utkörd av en bitch!

Jag var där med Paris, så var det en trevlig man med sin cocker spaniel där och dom lekte och hade kul. 
Så kommer det en snygg, bitchig och snobbig kvinna i typ 45 års åldern med sin cocker spaniel, ni vet en sån där som låter trevlig men det lyser översittare! Ska jag kategorisera? Typ en riktigt snobbig Östermalmskvinna.

Well, iaf så kommer hon in med sin cocker spaniel i hundgården, hälsar glatt på mannen och hans cocker spaniel. Jag säger hej men hon tittar inte ens på mig (då tänkte jag att det var ju lite konstigt att inte hälsa men, men...)
Så börjar hundarna springa och busa, och då höjer hon rösten mot mig och säger: DEN DÄR HUNDEN BITS!
Jag tittar mig omkring och kollar om det finns andra hundar i hundgården som jag har missat....
Jag (som ett frågetecken): Min?? Det är möjligt att hon kanske nafsar lite men det är ju för att dom busar...
Kvinna 45 år och bitchig: NEJ DET ÄR INTE OKEJ! JAG VILL INTE ATT HON SKA HA MASSA BITMÄRKEN. TA BORT HENNE!
Jag (fortfarande frågetecken): Öhh....??
Kvinna 45 år och bitchig: NÄ!! OM DET ÄR SÅ ATT HON HAR FÅTT MASSA BITMÄRKEN NU.... NÄ, DET ÄR INTE OKEJ! JAG VILL INTE HA MASSA TURER TILL VETERINÄREN FÖR ATT EN ANNAN HUND HAR VARIT PÅ HENNE. TA BORT HENNE!
Jag (ödmjukt): Absolut, det förstår jag... Men...
Kvinna 45 år och bitchig: MIN HUND ÄR SÅ HIMLA FÖRSIKTIG OCH JAG HAR VARIT MED OM SÅNT HÄR FÖRUT!

Så jag plockar upp Paris och lämnar parken. Kvinnan tittar inte ens på mig när vi går... När min chock över hur otrevliga människor kan vara börjar jag tänka:
Om HON är så rädd om sin hund så får väl HON låta bli att gå till en rastgård med andra hundar i??
Var det inte jag som var där först??
Kan hon inte vara trevlig när jag är snäll och går så att HON kan vara kvar??

Nästan så att jag kände för att gå tillbaka och skälla ut kärringen! Vad har HON för rätt att komma och vara fruktansvärt otrevlig mot mig??

Och nej, Paris bet inte alls! Klart hon nafsar lite när dom brottas men det är väl ganska normalt när det är hundar vi har att göra med??
Jisses, vilken bitch!

Jag pratade med Darling strax efter, han sa att Nä! Varför gick du??! Du skulle ju stått på dig mot bitchen!
Jaja, det är lätt att komma på det i efterhand.



Det hade varit nåt va? Catfight i hundrastgården.... Hahaha


Kommentarer
Postat av: Mariann

FOR EI BITCH!!! Ho hadde fortjent bitemerker!!

2010-12-09 @ 10:52:39
Postat av: Johanna

Jises f***ing christ.. helt otroligt. Vet du vad problemet var? Hon ville ha ragg på gubben och du "sken" säkert alldeles för mycket. Bra tips med boken, tror jag ska köpa den direkt.. har en del på jobbet att ta i tu med... Pjhu..

2010-12-09 @ 12:51:13
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, helt galet! Jag blir lika chockad varje gång jag möter så här genuint otrevliga personer!



Johanna, ring mig! :)

2010-12-09 @ 15:54:05
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Pia

Va ! vilken bitch ! du skulle ha stannat kvar och skällt (haha) ut henne ! som sagt, om hon var så rädd om jycken skulle hon inte gått dit !

kram kram

2010-12-09 @ 21:36:16
Postat av: Mamman

Hahahaha.... den är inte klok !! Jag förstår att du gick...såna människor är det ingen ide' att ens diskutera med.... Cesar har aldrig lyckats få bitmärken av Paris....o då kan vi snacka om ¨busa¨...tur att hon får komma hit och leka så mycket hon vill/Kram

2010-12-09 @ 21:39:58
Postat av: J I L L I Z

Fasen så härlig blogg :D :D

2010-12-09 @ 21:55:14
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min ;D

2010-12-09 @ 22:09:46
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ogilla satmaran! :)

Haha, "skällt" ut henne är precis vad jag borde gjort...

Ja men ärligt! Hundar är hundar och måste ju få busa! Paris ser fram emot att komma till landet nästa vecka!

2010-12-09 @ 22:10:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

PINSAMMASTE ÖGONBLICKEN I MITT LIV, LÄS OM DET PÅ MIN BLOGG :)

2010-12-09 @ 22:36:29
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin header du har :)

2010-12-10 @ 00:10:27
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback