Idag har jag....

Ikväll har jag haft hemmakväll helt för mig själv :) Mys!

Eller, det har ju inte varit helt lugnt. Efter att följt med Darling ner på NK för lite shopping, skjutsat grabbarna till Riche, skjutsat Vendela till Systembolaget samt sprungit i tvättstugan för att få det täcket som klarade sig torrt, så fick jag lite välförtjänt fredagsmys :)

Bunkrade upp med popcorn och smågodis, och ja, popcorn blev min middag idag... Usch vad jag är dålig, haha!
Känns helt rätt att vara hemma ikväll. Har bestämt mig för att träna cirkel imorgon kl 10, och det går ju inte om man är ute och svirar.

Paris är oxå ute på galej, hon ska spendera helgen hos Carol och Sasha :)

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen... som är halvklar:( Tycker synd om grejerna som ligger och drunknar i tvättmaskinen. Och tycker synd om mig som måste köpa nytt!

Imorgon ska jag på Glöggorgie hos Vendela! Är inte jätteförtjust i glögg... men jag vet att det finns lussebullar och vin så jag kommer kunna frossa jag med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback