Inför nyårsafton

Här kommer jag med ett snabbt litet inlägg så här mellan dukningen och förberedelser.
Men jag antar att även ni har bättre saker för er än att läsa bloggar så här dagen före nyår :)

Jag får mer och mer kläm på den här nyårsmiddagen känner jag :) Allt liksom bara går min väg!
Dock kom jag på mig själv med att ha spenderat nästan tre timmar på Prisextra igår. TRE! Det är sjukligt, haha, men jag har tur som har lyxen att ha tiden...

Nu har jag kommit på vad jag ska göra för fördrink! Tror det blir jättegott.
Men ärligt! Jag måste ha spårat totalt när jag fick för mig att ha fördrinken utomhus?!? Hallå, jag avskyr ju kyla! Det måste jag ha förträngt, så jag ska se om jag kan ordna så vi kan vara inne istället. Hmm, får klura lite.

Idag har jag shoppat det sista. Var in på ICA och köpte 3 gigantiska bitar med oxfilé, den fick jag inte köpa på Prisextra för Darling, haha.
Har även köpt Champagneglas i plast som vi kan ta med till parken vid tolvslaget, det gäller att tänka på allt!

Nä, nu ska jag sätta igång med bordsplacering :) Tycker att det är superkul det här :) :)



Än står glasen tomma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback