Inlägg från Alperna

Hallojskoj!

Här kommer en snabb liten hälsning från ett soligt Bad Gastein :)
Landade i söndags och checkade in på Salzburger hof.
Igår gav vi oss ut i backarna och jag tog mig både upp och ner! Tänk på att det är andra dagen, någonsin, som jag stod på ett par skidor!
Inget "på med skidorna nere för att känna på". Nä, upp på toppen och så var det bara att köra.

Lite läskigt var det onekligen i början.... Men det tog sig och jag kämpar på. Vendela & Darling är ju mästare på det här redan så detblir lite väntan för dom i backarna, men jag kommer i kapp så fort jag kan.

Nu har vi tryckt i oss en gigantisk frukost och är redoo att ge oss iväg för dagens skidåkning.

Jag har faktiskt hyrt skidor och köpt liftkort för hela veckan...så man får väl sikta på skidåkning varje dag :)

So long folks! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter riktigt härligt! Slalom är grymt kul och bra träning! Hoppas ni har tur med vädret hela resan.

2010-12-21 @ 20:45:09
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ja verkligen! Andra gången på skidor men det börjar ta sig :) riktigt kul!

Vädret är perfekt enligt mig :) ca -2 o sol :)

2010-12-22 @ 15:41:37
Postat av: Mamman

Hej...ja vi pratade ju om det....litet tävlingsmom (om så bara med sig själv) och så går det undan.... kanske din grej trots snön/Kram till er alla tre

2010-12-22 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback