Jag kom in på utbildningen

Nu är kameran på laddning så jag ska försöka ta massa bilder ikväll!

Var lite sugen på att gå upp och träna nu på fm, men jag inser att jag har bättre saker för mig. Men det rycker i träningsbenen och jag skulle absolut kunna tänka mig att gå upp och springa en timme på bandet.

By the way så fick jag antagningsbrevet från skolan här om dagen :) Så nu är det alltså spikat, den 10 januari börjar jag i skolan och utbildar mig till ekonomiassistent.
Ibland funderar jag på om det verkligen är rätt. Tänk om man läser ett år och sen visar det sig att det inte gav något och så fortsätter man på samma bana som innan... :S
Då är det ju helt bortkastat med både tid och pengar. Man kanske skulle fortsätta börja jobba istället?
Men nä, om jag INTE gör detta så kommer jag ju fundera var jag hamnat om jag hade pluggat.

Så jag tror att man måste våga för att vinna!
OM det inte ger något så får man väl se det som en erfarenhet rikare...
Det är "bättre att lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge"


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för snabbt svar! Får ta och ringa och kolla upp det då! En nackdel att man bor en bra bit från Stockholm bara... bor i Jönköpingstrakten!



Gott Nytt År!

2010-12-31 @ 11:16:46
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Emelie

GRATTIS!!! Det är aldrig bortkastat att testa något nytt - man lär för livet hela tiden :) Nya kapitel är spännande och bra!

2010-12-31 @ 11:26:08
Postat av: Pia

Grattis ! kul att du kom in, klart du ska testa ! nya utmaningar är alltid kul ... Gott Nytt År !

kram kram

2010-12-31 @ 22:05:14
Postat av: Lotta

Vad kul, grattis! Utbildning är aldrig fel och det är ju precis som du säger man måste våga för att vinna!

2011-01-02 @ 17:38:30
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tack alla för peppande ord :) :)

2011-01-02 @ 22:02:22
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback