Just nu avskyr jag : JYSK!

Ärligt talat, här anstränger man sig och åker ut till Högdalen eller Bandhagen eller var fan jag är just nu! Med TUNNELBANA! Så kommer jag dit, då har dom slutat med gardinuppsömnad! och tro nu inte att jag var så korkadatt jag inte ringde och kollade upp det innan, I did!
Jag tänkte att man kanske kan beställa via telefon så man slipper åka dit...
Men efter att ha pratat med en automatisk telefonsvarare i 5 minuter (!) och äntligen blir kopplad till butiken, då frågar han om det går bra att dröja för han har en kund. Visst, men sen glömmer han mig i telefonen!!
Så efter 10 minuter ger jag upp.
Tar som sagt tunnelbanan ut till ingenmansland och där får jag svaret att nä, det slutade vi med för 2 månader sen. Men va faaan, ta bort det från hemsidan då!!!

Nu undrar ni säkert varför jag åkte till JYSK av alla butiker... Jo, för att de skulle vara en av de få butiker som syr upp gardiner till humant pris.
Jag var till en gardinbutik på Tegnergatan igår, haha, dom skulle ha 3400:-, för EN gardin! Och då var det den "billiga" varianten......

Hjälp mig, var hittar jag en svart, heltäckande gardin som är tre meter lång???

Här Johanna,haha, här får du en "Stockholmsbild"...... Huuuuua....



Kommentarer
Postat av: Anna W

Testa ikea. De har iaf gardinsömnad här i Uppis. Kan dock vara värt att kolla upp det ordentligt innan du sätter dig på tunnelbanan denna gång.

Good Luck och God Jul!



Anna

2010-12-11 @ 00:05:48
Postat av: Sofie

Tack för tipset Anna :)

Men jag har redan varit där (dock med bilen ;))

De hade inget bra tyg som var heltäckande. Och när jag frågade om råd från tjejen som jobbade där sa hon: Alltså, det är ju inte JAG som syr upp gardinerna, så jag har ju inte full koll.....

No shit!

Hon försökte så gott hon kunde, men jag kände mig inte så övertygad att jag vågade göra en beställning :(

God Jul!!! :D

KRAM

2010-12-11 @ 00:20:24
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback