Min walk-in closet

Den är tyvärr inte så stor, skulle gärna ha ett helt rum! Men nu vill inte Darling inte sova i garderoben och göra sovrummet till garderob... så det får vara så här helt enkelt.

Well, iaf så blev Darling så imponerad av min garderobsstyling hemma hos Vendela att han bad mig göra samma sak hemma :)
Sagt och gjort! Svart heltäckningsmatta och en snirklig text förgyller nu vår walk-in :) Det blev faktiskt bra, inte lika bra som hemma hos Miss V, men där var jag ju ruskigt noggrann eftersom det var någon annans hem.

Det negativa med vår fina garderob är att Paris just mist sitt "sovrum". Hon har ju alltid sett det här som SIN del av lägenheten, men svart matta och ljusa hundhår....nja.
Men hon vänjer sig nog ska ni se.
Idag är hon med Husse på jobbet. Det är bra att hon får lite omväxlande omgivning, som hon är van med sen valpben, och inte bara hänger med mig hela dagarna :)
 


Kommentarer
Postat av: Pia

snyggt! vilken ordning! kram

2010-12-10 @ 22:09:19
Postat av: Sofie

Tack! Jag har faktiskt inte ens städat den innan kortet togs :) Jag gillar när var sak har sin plats :)

2010-12-10 @ 22:17:14
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback