Österrike dag 2

Dag 2 - tisdag

Jaha, det var bara att krångla i pjäxorna och ge sig iväg till backen.
Nu hade jag dock börjat få in snitsen med att gå i dem. Det är typ som att gå i högklackat, fast tvärt om :)

Ut i backen och även denna dag tyckte jag att skidorna levde sitt eget liv. Dom styrde och jag följde med. Men lika bra det kanske för jag hade ingen aning om var jag var eller vart jag skulle, vilken backe eller lift som gick vart. Just den biten hade jag faktiskt inte ens någon koll på i slutet av veckan, men då satt iaf skidåkningen :)

Men vad ska man säga om dag 2? Lite mer haj blev jag, trots lite hasande och kastande. När jag tog av mig byxorna på kvällen, hade jag två snygga blåmärken bå varsin sida om höften...
Men jag fick iaf lite mer kontroll på skidorna :)


Ny dag-nya möjligheter
Härlig lunch i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback