Österrike dag 3

Dag 3 - onsdag

Nu var vi redo att ta oss an backarna igen!

Jag kände mig lite säkrare och lite mer våghalsig. Åkte nu i Vendelas skidspår och började få lite koll på läget. Till och med så pass att jag åkte förbi några barn i backen! *nöjd* :)

Dock hade plusgraderna satt sina spår och det var väldigt tungåkt. För min del gjorde det inget, jag visste inte bättre men sista dagen hade vi pudersnö och då förstod jag skillnaden :)

På kvällen "körde vi på".
Darling lurade i mig en öl. ÖL! Ärligt talat! Jag har inte druckit öl sen jag var 18 och jag avskyr det!
Men vi slog vad, och jag kände att jag var tvungen att anta detta bet :) Nu väntar jag bara på min vinst! Hehehe....

Sen svängde vi våra lurviga i takt med ett dåligt coverband och en ännu sämre DJ på Silver Bullit (förlåt, men jag tyckte verkligen att det var sååå dåligt). Men kul hade vi :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback