Österrike dag 7

Dag 7 - söndag och hemresa

Vårt plan gick inte förens kl 18.30, så vi hann med en extra dag med skidåkning :)

Perfekta backar, dock något kyligt (läs jävligt kallt! Typ 10 minus på toppen)
Det var pudersnö och orört! Skitkul!
Var i backen kl 09 när liften öppnade och körde i 4 timmar. Darling & Dulla ville stanna och ta en paus och dricka kaffe, jag var helt frälst och kände inte alls för att slösa tid på att slappa, haha.

Vid 14 tog vi tåget från Bad Gastein till Salzburg. Vi tog taxi på ditvägen, men ville gärna se landskapet från ett tåg på hemresan :) Tyvärr somnade jag så det blev inte mycket vy för mig :)

Tack för en toppenresa my friends! Och ja, jag är fast! Nu vill jag åka på fler skidsemestrar! Men jag önskar mig -1´C och solsken, då fryser man inte!

Ansiktet frostade!!!
Kallt!
Tydligen har det snöat medan vi var borta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback