Sorry folks! Jag har verkligen varit dålig...

img_1974 (MMS)

Sorry folks! Jag har verkligen varit dålig på att blogga idag. Min ambition var att skriva ihop lite om resan och en massa annat kul, men dagen har liksom svischat förbi. Tog tag i resväsksbiten och tvättade allt med en gång, annars är det lätt hänt att det blir liggande i flera dagar. Var även ner en snabbis på stan för att köpa en fin present till Darling men det jag tänkt var tyvärr slut :( sen gymmet, blev en timmes powerwalk = 7,5 km. Nu badkaret och snart börjar Hollywoodfruar. Fullt upp som ni hör :) By the way så är det nyttig mat som gäller fr.o.m. idag. Jises!! Vad vi har frossat denna vecka! Men som sagt, mer om detta när jag skriver mer om resan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback