Stockholms Stadsbibliotek

Igår var jag på Stockholms Stadsbiblioteket, det ni! :) Måste ju förbereda sig nu om man ska bli student ;)
Nädå, det var inte därför jag var där. Jag var tvungen att skriva ut några sidor från min mail och kom på att där har dom ju så att man kan göra sånt! Perfekt!

När jag var där inne slog det mig att man inte ens tänker på att det är ett stort bibliotek och en cool byggnad som man har runt knuten där man bor.
Jag går förbi den varje dag på väg till gymmet och jag ser den inte ens.
Men det visade sig ju vara rätt så maffigt där inne, och dessutom är den rätt fin även från utsidam.

Ja, man måste nog börja öppna ögonen lite mer och inte ta Stockholm för givet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback