Idag har jag...

Sådär ja! Då var dagens träning avklarad!
Klockan 10 i morse var vi redo för ett cirkelpass, jag, Anna-Lena och Vendela. Fan vad kul det är att träna med vänner! Egentligen vet jag inte varför, men på nåt sätt blir allt roligare och man jobbar snäppet hårdare.

Efter cirkelträningen stannade jag kvar och körde Bodybalance, veckans första och sista B.B pass för min del.

Nu har jag skjutsat grabbarna till Hovet och AIKs match. Shit, visst verkar det som att jag håller på med värsta taxiverksamheten här hemma! Eller snarare privatchaufförsverksamhet...

Ikväll blir det som sagt kalas hemma hos Vendela :) Jag är ganska klar. Ska bara fixa det sista med håret.
Men Problemo! Jag har inga skor!
Jag gillar inte att ha stövlar till klänning. Men faktum är att det är SNÖ ute... Hade vännen min bott lite längre ifrån mig så hade jag kunna ta pumps och åkt taxi. Men nu är det så illa att jag måste gå. Hmm, jag får fundera lite till.

Hoppas ni får en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud vad du har bloggat sen jag var inne sist.. ;) Vi skall också på glöggfest ikväll och jag hade precis samma problem med skor/stövlar. Här regnar det dessutom nu så vi har ca 3dm slask på gatorna...:( Men det löste sig som så att värden till festen tar en liten taxirunda och hämtar upp oss. Underbara vänner! Så här blev det stilettklackarna ändå tillslut =) Ha en toppenkväll!

2010-12-11 @ 19:35:30
Postat av: Pia

Ha en toppenkväll Sofie !

kram

2010-12-11 @ 22:44:55
Postat av: Sofie

Em.

Toppen! Det är bra med snälla vänner så man kan klä sig som man vill ;) Själv fick jag dra på mig stövlarna.

Hoppas du hade en kul kväll!



Pia. Tack! :)

2010-12-12 @ 16:30:46
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback