Glöggfest och utgång

Dagen efter...

Nu skuttar jag ner till Thaikiosken och köper mig en kyckling med cashewnötter, det är jag värd eftersom jag är lite trött och sliten idag :)
Hade jättetrevligt på Vendelas Glöggfest igår! Jag smuttade lite på en halv mugg med glögg, sen blev det vin för hela slanten. Frossade i lussebullar, knäck, pepparkakor och snacks. Innan kalaset började hann vi även moffa i oss lite pizza för att grunda ordentligt.
Kul att träffa lite nya männsikor och personer jag inte sett på länge :)

Sen bestämde vi oss för att dra ner på stan och klubba. Men på vägen dit så stannade vi till på en inflyttningsfest som Martins kompis hade på Sveavägen. Blev en snabbis där men jag förstod faktiskt aldrig vem det var som bodde där egentligen, haha.
Vid 02.15 gick vi till Hell´s Kitchen. Där mötte vi upp Darling som varit på julbord med grabbarna.

Och ja, det blev stövlar till klänningen.
Tack för en trevlig kväll Vendela!

Kvällens outfit, lila sametsklänning. (Föresten, haha, fan vad skitig spegeln är! Det måste jag åtgärda....imorgon)
Till det: stövlar
Och väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback