Mission impossible - packning

Helvete! Lördag morgon och jag är fortfarande full av snor i huvudet, uff!
Det blev såklart hemmakväll för mig igår, men jag hoppas på att orka gå på Julbord ikväll.

Imorgon flyger vi till Österrike! Håller på och packar för fullt men ärligt talat, här skulle behövas en GIGANTISK resväska! Eller 2 gigantiska resväskor!
I vanliga fall får jag med nöd och näppe med mig mina små sommaroutfits...nu ska jag få plats med stora, varma vinterkläder. Nu försöker jag verkligen tänka praktiskt, men man vill ju samtidigt vara fin. Jag vet själv när man kommer någonstans och inser att man packat ner helt fel kläder, fy satan vilket dåligt humör jag blir på när jag "inte har något att ha på mig".
Nu är jag lite hängig oxå och det gör ju inte direkt att man är klar i huvudet.
Men, men, det blir säkert toppen i slutändan! :) 

En annan kul grej! Igår fick jag och Darling för oss att vi ska styra ihop en Nyårsfest här hemma! Jiiihuuu :) Jag älskar att pyssla så det ska bli jättekul!
Har ännu inte tänkt igenom det praktiska (stolar, bord, matlagning mm) men det ger sig. Det är ju ändå 2 veckor kvar.....

glitter53


Kommentarer
Postat av: Mariann

Så kjekt med tur til alpane då! Kjenne til pakkeproblemet, varme kle teke ALT for mykje plass.. Og så skal man som du sei både vere fin, varm og praktisk!



vi me skal ha nyttårfeiring hos oss i år. Det blir koselig! Eg elska å lage selskap, pynte og servere vin. Flaks at FRode laga maten :)



Ha ei herlig jul! Klem frå oss :)

2010-12-18 @ 14:49:10
Postat av: Sofie

Mariann: Ja visst är det svårt!

Åh vad mysigt att ni oxå har nyår hemma hos er :D Och du ska verkligen skatta dig lycklig att Frode fixar maten! ;)

STOR KRAM!!!

2010-12-19 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback