Middag på Mamadou och barhäng på Kungsholmen

Riktigt trevlig kväll igår med mina fd kollegor!
Vi möttes upp på mitt gamla jobb på Garnisonen. Inte bara mitt föresten, vi alla har letat oss vidare därifrån. Men det var mys att ses där igen.
Drack lite vin och tjittjattade. Vid 19 åkte vi vidare till Kungsholmen för middag på A-Ls kompis restaurang Mamadou *länk* Superbra mat verkligen :) stora portioner och smaskigt som tusan, haha!

Kungshomen är ju inte riktigt mina "hoods", så jag vet faktiskt inte varit vi gick sen... men först någon gaybar på gatan brevid... sen nån pub på st.eriksgatan. Typ. Fråga mig inte om namn eller läge ;)

Hahaha, förlåt! Men roligaste komentaren från C/O Segemyhr är ju: "Ja, har man inte råd att bo i STAN så får man bo på Kungsholmen..." Haha, skitkul ju!

Idag är jag trött. Var inte hemma förens närmare 01.30. Som tur var fick jag sova ut imorse, men jag känner mig ändå lite slö. Lite sugen på en bio ikväll tror jag. Inte bio hemma, utan riktig bio. Fast ska jag vara ärlig så är det mest popcornen som jag längtar efter.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback