Världens bästa kompis :)

Visst är det bra med bästa vänner!!! :)
Vendela slirade just över till min lilla sjukstuga. Med Thaimat och Lussebullar!
Japp ni hörde rätt! Min favvo mat OCH mitt favvo bröd! Det var typ det enda och det bästa som jag kan tänka mig att äta just nu!

Man ska verkligen vara tacksam att man har fina och, viktigast av allt, NÄRA vänner!
Man får tänka till emellanåt för att inte ta allt för givet :)

JAG är iaf väldigt lyckligt lottad!  



Så snällt så man nästan blir lite rörd.... :D


Kommentarer
Postat av: Mamman

Det är ju det jag alltid har sagt....man ska vara rädd om sina vänner... för det är dom som alltid finns kvar

2010-12-17 @ 15:45:55
Postat av: Sofie

Så sant Så sant :)

2010-12-17 @ 23:21:20
Postat av: Sofie

Så sant Så sant :)

2010-12-17 @ 23:21:59
Postat av: Pia

ser mumsigt ut! ja, var rädd om dina vänner.

kram

2010-12-17 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback