Veckans träning v 48 - 2010

Mycket konditionsträning förra veckan.
Men det är bra, bra sätt att komma igång efter en månads uppehåll. Jisses! Kan fortfarande inte fatta att jag haft en månads träningsuppehåll! Iofs så var det ju för att jag var sjuk, men ändå... :)
Jag tycker ändå inte att man tappat så mycket kondition. Visst, jag orkade inte springa "milen" på 12 km/h, men ändock på 11,5.
Ska nog försöka få in två Bodybalancepass varje vecka framöver. Jag gillar när man får tänja ut musklerna :)

Hade sjuk träningsvärk efter lördagens cirkelpass! När man är där och kör 45 minuter så känns det inte som att man använder udda muskler, men jag kunde ju för sjutton knappt GÅ dagen efter, haha! Very good! Ska försöka och hålla mig hemma på fredagkväll så att jag kan köra cirkel på lördag igen.
Mina träningsvänner Nadde, A-L och Miss V.... kommer ni med?!?

Måndag: Löpning 10,5 km.
Tisdag: Löpning intervallträning 45 min
Onsdag: Bodybalance 1 h + Löpning 50 min
Torsdag: Indoorwalking 30 min + core 30 min
Fredag: -----
Lördag: Cirkelträning 45min + 1 h Bodybalance
Söndag: -----


Kommentarer
Postat av: AL

Vi ses på Lördag:-)

Grymt bra träningsvecka, duktig du är....

är på G nu, supersugen på ett riktigt mördarpass.....he he

Kram Kram



2010-12-09 @ 13:27:30
Postat av: Sofie

Wiiii, vad kul! Vendela kommer oxå :)

2010-12-09 @ 14:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback