Veckans träning v 49 - 2010

Löpningen torsd och fredag lörde jag två korta men intensiva "pass". Eftersom jag hoppar upp på bandet INNAN det riktiga passet kör igång, så vet jag exakt hur lång (kort) tid jag har på mig att springa.
När man vet det, som i mitt fall 15 min, så vet man oxå att man KAN köra gärnet!! Man dör inte av att ta ut sig i ynka 15 minuter. Även om det känns jobbigt för stunden så tänker jag att vad är 15 minuter? Det ger mer energi än vad det tar!
Ett sånt här pass, när man pressar sig att springa fortare än sin "bekväma" fart, ger massor. Det gör att du höjer din "bekvämlighetsfart" i framtiden, och alltså blir en snabbare löpare.
Men visst tusan är det jobbigt, haha, det ska jag inte sticka under stol med. Men det är perfekt när man inte har så mycket tid. 

Måndag: Indoor walking 45 min + Core 30 min   
Tisdag: Spinning 45 min  
Onsdag: Bodypump 1 h (06.45 på morgonen!!!)  
Torsdag: Löpning 15 min + indoor walking 30 min + Core 30 min
Fredag: Löpning 15 min + Bodypump 1 h  
Lördag: Cirkel 45 min + Bodybalance 1 h  
Söndag: -----  

Kommentarer
Postat av: AL

Jisses vilken träningsvärk..idag kan jag iaf gå... he he, ses på ons :-)



Kram AL

2010-12-13 @ 12:59:37
Postat av: Sofie

Haha, jag hade oxå ont, men sååå skönt :D

Combat på onsdag är inbokat! KRAM

2010-12-13 @ 15:55:37
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback