Veckans träning v 50 - 2010

Ja det här var ju jävligt lyckad vecka...not!
Men det är inte mycket att göra, om kroppen är förkyld så är den.
Men i sådana här lägen är vi inte vänner jag och min kropp. Så om den är sjuk så får det stå för den, jag har bättre saker för mig än att vara sjuk. Tyvärr är det ju så att kroppen har lite starkare övertag över min helhet så jag har fått känna mig besegrad :(
Men nästa gång! Då du.... Då är det JAG som bestämmer över hur och när vi ska vara sjuka. Oki!  

Måndag: löpning 20 min + indoor walking 45 min + core 30 min   
Tisdag: Bikramyoga 90 min  
Onsdag: -----  
Torsdag: -----  
Fredag:
-----  
Lördag: -----  
Söndag: -----

Kommentarer
Postat av: Pia

Nya tag när ni kommer hem, hoppas ni har det bra i alperna, tro det eller ej, men här snöar det oavbrutet, hela jäkla tiden...

kramar till er :)

2010-12-20 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback