Vilka är ni som läser min blogg? :)

Okej, jag ger det ett försök :)

Vilka är ni som läser min blogg?
Även om ni räknar med att jag VET att just DU läser, släng in en kommentar i alla fall! 

Och är det så att du inte känner för att säga vem du, är så kan ni väl bara säga varför du läser :)

Jag kan inte på något sätt se/spåra vem skrivit, så kom igen nu! Det tar inte lång tid att lägga en snabb komentar... Vilka är ni?

Exempel på vad ni kan svara på:
* Vad heter du?
* Var bor du?
* Känner du mig?
* Hur länge har du följt min blogg?
* Vad tycker du om med min blogg?
* Har du en blogg? Länka gärna!
* Vad vill du att jag ska skriva om?

Det vore faktiskt jätteroligt att få veta vilka ni är så kom igen nu!!!



(Och vill du vara anonym får du gärna skriva det, haha! Typ "jag vill inte att du ska veta vem jag är", som sagt, jag kan inte på något sätt veta vem som kommenterat)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Sofie! Vi känner inte varandra men jag har följt din blogg i snart 1 år, och jag gillar den. Du/ni är ute och reser mycket precis som jag. Alltid skoj att få tips från någon annan. Ska åka till Las Vegas över nyår och undrar om du har något bra tips på boende,barer. Ha en bra dag! Jennifer

2010-12-07 @ 07:31:32
Postat av: Johanna

* Vad heter du? Johanna



* Var bor du? I Lilla lilla lilla Strömstad, en heeeeel evighet från Sthlm! Men sthlm i mitt hjärta och hoppas på en flytt tillbaka i framtiden!



* Känner du mig? Känner dig via vår FD arbetsgivare, Vasakronan ServicePartner. I början var jag skeptisk då du är smashing - och tjejer som är smashing i Sthlm brukar ha näsan högt i det blå och vara kaxiga men här snackar vi noll spydighet utan bara fötterna på jorden och ett otroligt varmt hjärta! Du vann mitt hjärta snabbt!



* Hur länge har du följt min blogg? Sedan du började skriva!



* Vad tycker du om med min blogg? Eftesom jag inte får bo och leva i Sthlm så älskar jag att få höra om din dag, vart du varit och vad du gör. Lägg gärna in någon stadsbild om du är ute och powerwalkar, eller från gymet, eller shoppingvändan... haha, ja mer bilder helt enkelt!



* Har du en blogg? Länka gärna! http://hannisfashionista.blogg.se - har faktiskt tänkt att jag ska börja blogga nu igen lagom till bröllop och så. :)



* Vad vill du att jag ska skriva om? Du skriver sällan om dina vänner och Linus. Nu menar jag mer utförligt, hur ni känner varandra och vad relationerna betyder för dig.. Sen tycker ju jag att det hade varit spännande att få höra mer om the married life in Vasastan! ;)



Stor kram vännen

2010-12-07 @ 08:06:34
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Johanna

Just det, skönhet och träning också, det är så roligt när du skriver om dina träningsupplägg, hur ofta du tränar men jag saknar lite mer skönhet. Hur man lockar håret på bästa sätt, lägga makeup och vilka hudvårdprodukter du använder, samt naglarna såklart... Glamour! :D

2010-12-07 @ 08:08:29
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Mariann

Perfekt, dette skal eg klare å svare på !

*Vad heter du? Mariann :)

* Var bor du? Norge, Stavanger

* Känner du mig? Jepp, vi kjenner kvarandre frå den sommaren du og Vendela jobba på Hotel Union Øye

* Hur länge har du följt min blogg? Et par år? kanskje lenger?

* Vad tycker du om med min blogg? Den er variert og humoristisk. Får litt sånn "Hollywoodfruer" og "Sex in the City" følelse av å lese den. (Utelukkende positivt!!)

* Har du en blogg? Länka gärna! Sorry :/

* Vad vill du att jag ska skriva om? Fortsett som du gjer :)

Alle kan ikkje skrive interiørblogg, treningsblogg eller moteblogg. Du gjer litt av alt i tillegg til at du gir av deg sjølv :)



Klem Mariann :)

2010-12-07 @ 16:24:40
Postat av: Mamman

Klart jag läser din blogg pga att du är min dotter.

Någon med näsan i vädret för att du bor i Stockholm hoppas jag verkligen aldrig att du blir.... då ligger du illa till !! haha.

Fortsätt berätta om din vardag/ tråkiga dagar-på resande fot-tränande-shopping-styling-plugg....ja det var väl därför du började en gång ?

Kram och jag gillar din blogg

2010-12-07 @ 16:36:02
Postat av: Emma

Emma

hittade din blogg och kände igen dig det tog ett tag

innan jag kom på att du var tillsammans med Martin för många många år sen:-)

2010-12-07 @ 17:20:49
Postat av: Anonym

Jag vill helst vara anonym men jag har läst din blogg typ för alltid :)

Varför jag läser den? För att få lite glamour i mitt mycket vardagliga småbarnsliv på landet. Jag tror att jag en gång skrev att din blogg var viktigare än days of our life ;) Jag skulle få svåra abstinensbesvär om du slutade blogga!

jag skulle gärna länka till min blogg men det skulle vara helt meningstlöst eftersom jag uppdaterar en gång om året typ :/

Ja just det jag försökte bjuda dig till mitt bröllop men frun var ute på äventyr just den helgen.

Nu är jag inte så anonym längre va? ;)

Ta hand om dig, kram

2010-12-07 @ 18:26:38
Postat av: Jessica

Hej!

Råkade ramla över din blogg för ett tag sen. Tycker det är kul att läsa :)

Vi tävlade i samma lag i ponnyallsvenskan för typ hundra år sen. Jag hade "Klumpen" :P

Kram

2010-12-07 @ 18:40:40
Postat av: Nadde

Ok, jag har läst din blogg sen du började blogga, och vi känner varandra sedan flera år tillbaka.

Jag tycker att det är roligt att se bilder på allt du gör, för även om vi hörs väldigt ofta så är det ibland långt mellan varven då vi ses.



Jag har ingen egen blogg, och vet inte vad jag vill att du ska skriva om som du inte skriver om idag.

Kanske om vart du ska åka över jul ;)



Kram, och svara mig nu :)

2010-12-07 @ 20:13:24
Postat av: Em

Jag heter Emelie och bor i Göteborg.

Vi träffades på Nadika och Anders bröllop den 16 juni 2007. Jag var Linus bordsdam och vi delade en taxi in mot Göteborg alla tre på natten :)



Jag började läsa din blogg efter den helgen och har fortsatt sedan dess :)



Jag tycket att både du och Linus var väldigt gulliga, rara och öppna människor - inte alls som jag trodde först när jag såg er (precis som Johanna skrev här ovan) Är dessutom lite fascinerad av ert liv för det är så långt ifrån min egen vardag =)



Hur många läsare har du på ett ungefär?



Ha det gott!!

// Em

2010-12-07 @ 21:40:02
Postat av: Peter

* Vad heter du? Peter

* Var bor du? Lidingö

* Känner du mig? Hyfsat, har arbetat på VK o sprang mycket på gymmet och såg dig ofta i receptionen på 108:an

* Hur länge har du följt min blogg? C:a 2 år

* Vad tycker du om med min blogg? Kul att följa dig i din vardag, din seriösa träning o partykvällar

* Har du en blogg? Länka gärna! Har ingen egen blogg

* Vad vill du att jag ska skriva om? Fortsätt o skriv som du gör!



2010-12-08 @ 10:03:58
Postat av: Emelie

Hej Vännen! Jag är seg men klart att jag läser din Blogg =D Du är min kusin och en bra vän...Vi ses inte så ofta och pratar alldeles för sällan så då måste jag hålla mig uppdaterad om Hur allt är med er och vad ni gör för roligt!



Du har en intressant & bra blogg! Älskar bilder och det lägger du upp mycket av!!!Imponerad,du är beundransvärd ;)



Kraaamar Emelie



2010-12-14 @ 18:52:41
Postat av: Sofie

Tack Emelie :) Alltid kul att veta vilka som läser! STOOOOR KRAM!!!!

2010-12-16 @ 13:47:11
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback