Dagens i-landsproblem

Fredagkväll....

i-landsproblem 1. Sofie är hemma
i-landsproblem 2. Sofie kollar på Let´s Dance
i-landsproblem 3. Sofie hänger tvätt

Helvete! När jag kom hem från jobbet idag var det som alla andra fredagar superfint!
Bra Bra, MEN! Jag insåg snabb att jag glömt att starta tvättmaskinen när jag gick hemifrån imorse... vilket innebär att det inte fanns någon tvätt som kunde bli hängd när städerskan var här... vilket innebär att jag själv får stå och hänga skiten, en FREDAGKVÄLL!!!

Tro mig, jag har ingenting emot att hänga tvätt. Men va faaaan, inte en FREDAGKVÄLL!




i-landsproblem var det ja...usch! Men ta det med en nypa salt är ni snälla :) Nu ska jag genast skänka en tanke och några slantar till bättre behövande för att väga upp all klagan över mina små, små problem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback