Detox dag 4 - 2010

Ååååkej! det här var ju jävligt kul slut på min Detox........NOT!

Spenderade nämligen min morgon hulkandes över toaletten. Uhhhh!

Vaknade och mådde toppen som vanligt. Men precis innan jag skulle gå till jobbet så kom världens illamående över mig! Drog ändå på mig vinterjackan och med en kräkpåse i handen traskade jag iväg.
När jag kom fram så var jag helt frossig och ville bara kräkas. Sagt och gjort, efter någon halvtimme var det dags. Uhhhhhhh!

Men det var tydligen det som behövdes, för efter det försvann illamåendet! :)

Dock har man ju känt sig helt hängig och orkeslös hela dagen :(

Så idag har maten endast bestått av Blåbärssoppa, det var det enda jag var sugen på! Men ikväll ska äta precis det som faller mig i smaken! Men det har säkert gjort något gott den här Detoxen :)

Stackars Stackars mig!!!

blonde252


Kommentarer
Postat av: Ida

du skrev det här inläggetför ett bra tag sen men jag har massa tips och recept undermin kategori "DETOX/MATLAGNING i bloggen :)

2010-05-21 @ 12:07:57
URL: http://behmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback