Detox februari 2010

Efter min oerhört slappa och onyttiga sjukvecka förra veckan, med ostfrallor dygnet runt, smågodis och restaurangmat varje kväll (ja, så blir det när Darling har till uppgift att "laga" mat) så känner jag att det är dags att chocka kroppen lite!
Träning var det ju inte heller tal om förra veckan och så kommer det förbli även den kommande, så vad passar då bättre än en nyttig, utrensande, härlig Detox!?!

"Genom att äta en kost som är utrensande och full av antioxidanter, samt utesluta så många gifter som möjligt, så renar du din kropp från både gifter och slaggprodukter..."

Det är extra bra att ta den nu eftersom jag faktiskt inte druckit alkohol på 2 veckor, då har man ju redan börjat avgifta kroppen så smått sägs det.

Nu blev det ju lite hastigt och lustigt påtänkt det här med Detox, så vi får hålla tummarna att jag kämpar mig igenom 4-5 dagar som jag planerat in!



Det positiva med Detox är att jag anstränger mig och lagar mat! You go girl! ;)

Nedan: Middagen bestående av Bulgur med lax och Haricot Verts *Recept*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback