Träning v 4-2010

Ja, ganska bra vecka om jag får säga det själv.
Sprang milen för första gången i år. Lite jobbigt kan jag medge, men övning ger färdighet som det så fint heter.


Har ju köpt nya löparskor så det gör att det blir lite roligare att springa trots att det är jobbigt. Kan absolut rekomendera Asics GT-2140! Riktigt sköna och stabila skor :)


På lördagen tränade jag för första gången ihop med min Träningskompis
! Konstigt kan tyckas eftersom det är min träningskompis sen 3 år tillbaka... Men vi tränar inte ihop, vi bara peppar varandra enormt mycket. Eftersom vi inte har samma liv och samma träningstider så får det bli så, man kan kalla det träningskompis på distans :)

Måndag: Bodybalance 1h
Tisdag: Löpning 7 km
Onsdag: Löpning 10 km
Torsdag: Bodypump 1h
Fredag: Afrikansk Dans 1h
Lördag: Cirkelträning 45min + Afrikansk Dans 1h
Söndag: -----

Fråga mig inte vad Paris har med min träning att göra... Men jag tyckte hon var värd att få en liten plats här i bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback