En oväntad smäll ;)

Ojoj, herregud! Jag började nyss storböla här hemma!

Stod vid datorn och var inne i mitt läsande på en internetsida. Så kommer Darling upp brevid och ska snabbt ta en kartong med en mobiltelefon i.
Och helt plötsligt så får jag en smäll av honom med kartongen, rakt i ansiktet!!!

Jag hann inte ens tänka, tårarna bara började spruta från mig och jag blev helt skakis!!!

Darling blev såklart förtvivlad stackarn, haha! Han hade ju tagit kartongen i ett ryck, men så gled den ur handen och när han försökte fånga tag i den i luften träffade han mig med den!
Jag måste ha trott att han tänkte slå ihjäl mig eller nåt ;)

Självklart var det ju en olyckshändelse :) men det var sjukt hur jag reagerarde med att bli typ livrädd, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback