helgen som var

Helgen

Har haft en helt okej helg trots att jag egentligen bara vill gå i ide. Bosätta mig i ett varmare land skulle oxå funka men det känns enklare att bara dra sig tillbaka in i sin säng och vakna upp om några månader....

I fredags hade vi myspyskväll precis som jag hoppats på :) sköööönt!

Lördagen spenderade jag först 2 timmar på gymmet. Sen 1 timme i vasaparken där chihuahorna fick mötas. Dock blev det inte så mycket bus eftersom det var SKITKALLT, men det var kul att träffa dom ändå.

På kvällen var vi bjudna på inflyttningsfest i Nacka, himla trevligt måste jag säga. Sen begav vi oss som vanligt ner på stan men det var faktiskt "sådär". Sturecompagniet och White Room besöktes men jag kom liksom aldrig igång ordentligt...

Söndagen hade jag gärna legat nergrävd i sängen.... men "tyvärr" var jag inte bakis så kände att det inte riktigt var okej att ligga kvar...
Vi åt pizza och gick på hockey istället, rikig grabbhobby, bara ölen som fattades, hehe.....

(ursäkta för kassa bilder, skitmobil!)



Kommentarer
Postat av: Tess | Stylish-B.se

Låter som en riktigt bra helg.

2010-02-02 @ 13:35:25
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback