Jag vill gå till en spåkvinna!

Min kusin var ju här på besök i helgen, ett mycket trevligt besök förövrigt :)

Hon berättade att hon varit hos en spåkvinna tidigare och det gjorde mig väldigt nyfiken.
Jag har ju länge velat gå till en "spåtant", men aldrig gjort slag i saken. Mest för att jag inte vet hur man gör för att hitta en bra, man vill ju att det ska vara en seriös person...

Men det var så intressant när hon berättade sak efter sak som verkligen stämde in... detaljer som denna människa OMÖJLIGT kunnat veta.
Nu kan ju inte jag utlämna vad min kusin fick reda på, det vore ju lite taskigt haha! Men allt från ytliga saker till små detaljer kan man ju inte gissa sig till. Eller....?

Kan ni tipsa om någon bra spåkvinna här i Stockholmstrakten?
Annars vore det lite kul att gå till samma när jag besöker min kusin nästa gång... hmmm... ja det ska jag nog göra!  Om ni inte har något bra förslag förstås :)

Halloween3


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag har varit hos 2 ¨seriösa¨ här i Uppsala.... OCH ingen av dom har haft en ¨siffra ¨rätt.... framtiden NEJ för det kan du påverka så det slår in... vad som hänt kanske några få i Sverige kan säga.... men dom flesta tjänar bara en bra slant på att människor är vilsna... så gör nå kul för dom pengarna istället ... Kram

2010-02-11 @ 18:04:12
Postat av: Sofie

Mmmmm, det är ju så det är antar jag... För mig känns det SJÄLVKLART att det INTE går att spå någon.

Men det vore ändå skoj att prova... :)

2010-02-11 @ 18:12:29
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback