Nyttigt Nyttigt Nyttigt!

Detox dag 3 är snart till ända!

Jag kan säga så här, jag är sååå glad för varje dag som passerar!
Det är liksom väldigt upp och ner, och sug efter kolhydrater och sötsaker byter av varandra :)
Idag har det faktiskt gått riktigt bra och jag har inte varit sötsugen en endaste gång. Dock ligger ju kvällen framför mig, men jag har ju en bra ICAbutik nedanför så då får jag traska ner och köpa mig lite Jordgubbar eller nåt :)

Idag har maten bestått av:

Frukost: Linfröshot, Grönt te, fruksallad

Lunch: Tonfisksallad med bulgur (sallad, tomat, broccoli, bönor)

Mellanmål: Äpple och nötter

Middag: Viltskavsgryta från GI Boden(okej, inte HELT Detoxig då jag misstänker att det var grädde i...men ingen är perfekt ;))

Kvällsmål: Nötter & Morötter

Och självklart! Vatten Vatten vatten!

Dagens Lunch:

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag är så otroligt imponerad att du klarar av att vara så strikt och hålla dig när suget sätter till......Den styrkan besitter dessvärre inte jag:(



Blir nu tillfälligt Stockholmare kommande två veckor, vi kanske hinner ses nått:)



Kram kram

2010-02-24 @ 20:58:42
Postat av: Sofie

Jaaa! va kul!! Klart vi hittar på nåt! När kommer du?

2010-02-24 @ 21:38:29
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och ja, visst är jag duktig! :D

Men jag måååste äta hela tiden! Annars blir jag ilsk som tusan, haha! En hungrig Sofie är en sur Sofie.....

2010-02-24 @ 21:58:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ha ha ha ha......det kan jag tänka mig;)

Linus har det inte lätt just nu med andra ord....



Jag kommer på söndag em och är kvar till torsdag v. 10, och då skall jag göra sådana trevligheter som att bada ISVAK!!!! FY FAAAAN säger jag bara, inte riktigt min grej!!



Så förhoppningsvis skall vi väl få till nått:)



Kram kram

Och hälsa Linus att hålla ut:)



2010-02-24 @ 22:19:41
Postat av: Sofie

Fyyyy!!! Isvak!? Ni poliser måste stå ut med mycket :)

Vi ses o hörs! KRAM!

2010-02-25 @ 13:39:21
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback