Torsdag-fortfarande hemma

Jag kan ju onekligen ljuga om att det är sjuk bloggtorka just nu. Sorry for that!
Även om jag har all tid i världen mellan mina powernaps på soffan så är det ju inte mycket som händer i mitt tv-tittande liv.

Igår kom jag på den lysande idén att införskaffa mig alla säsonger av The Hills. Var ju inte riktigt med i matchen när serien började visas för ett antal år sedan(?) men har det senaste året fått full koll på vad det handlar om :) Och det är ett perfekt tidsfördriv så här i sjukdagar att gå igenom serien från säsong 1!

Eftersom jag är otroligt sugen på att ge mig av på en resa till varmare breddgrader, så bjuder jag på lite pics från Thailandsresan förra månaden. Väldigt små bilder insåg jag... men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback