Träning v 5 - 2010

Löparvecka!
Bestämde mig att nu är det dags att konditionsträna! Egentligen tycker jag att jag borde ligga på 50 minuter (+/- några sekunder) men jag har ju inte direkt löptränat sen i december så man får väl ge det några gånger innan man är där igen.

Helgen blev träningsfri eftersom jag hade en rejäl partyhelg med tjejerna :)

Måndag: Löpning 10 km = 53,25 min
Tisdag: Bodypump 1h
Onsdag: Löpning 10 km = 52,30 min
Torsdag: -----
Fredag: Löpning 10 km =  51,50 min
Lördag: ------
Söndag: -----

Kommentarer
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Det var ju en bra vecka =D



Själv hoppas jag att jag får bukt på varför jag blir så lätt sjuk och febrig numera. Jag kan inte träna till 110% mer än 1 dag och sedan blir jag super sjuk. Ska till läkarna idag och hoppas på att de kan komma fram till något bra. Är trött på att inte få träna så mycket som jag vill.



Ha en super bra dag.

2010-02-09 @ 11:43:31
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback