US and A

Knappt har jag hunnit landat från Thailandsresan (nåja...) förens jag längtar bort igen.

(Får man säga att man hatar något?? Nähä, okej då... men jag AVSKYR vintern! Jag gör verkligen det!)

Men då är det bra att man har något kul att se fram emot... NEW YORK!!!!!
Sitter nu och letar boende... herreguuud, det finns ju massor att välja på!
Jag vill liksom bo nära allt, men det är väldigt svårt att bo "nära allt" i en stad som N.Y... Det här får jag lägga massa tid på att klura ut hur det ska gå till!


Har ni några New York tips??


Om cirka 8 veckor bär det av, Läääääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: nya boobs

Asos :) köper du den får du säga till och skicka bild!! :D

2010-02-03 @ 00:13:58
URL: http://nyaboobs.blogg.se/
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Jag tycker det ska sluta snöa helt och all snö får mer än gärna försvinna. Jag vill ha massa sol men det får ändå vara minusgrader som det är under vintern men snön går bort för mig.

2010-02-03 @ 16:21:02
URL: http://stylish-b.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback