En helg med partyvänner från Sundsvall, Uppsala & Gävle :)

Jag hade ju som sagt mysbesök hela helgen. Eller mysbesök & mysbesök... det har varit väldigt full fart om jag ska vara ärlig

FREDAGEN
Direkt efter jobbet mötte jag upp min kusin Emelie
som jag inte sett på flera månader. Sååå kul att ses igen! Vi tog ett glas vin hemma oss mig och gjorde oss iordning för Musikalkväll! Japp, ni hörde rätt, MUSIKAL

Vi hade biljetter till Grease och även om jag inte är något stort musikalfan så tyckte jag att den var lite mysig, bra musik och bra dansnummer. Handlingen och skådespeleriet tänkte man faktiskt inte så mycket på...

Sen gick vi till Anglais och åt middag och drack några drinkar. Planen var väl kanske inte en HELKVÄLL utan lite drinkar och mys... Men när hela partyligan kom in till stan vid 01.45 så följde vi med in på Sturecompagniet/V en sväng. Och ja, som vanligt så blir det roligare och roligare ju senare det blir, så ett sista besök på White Room innan klockan slog 05 kändes nödvändigt. DÅ. ;)

LÖRDAGEN
Gick en vända på stan men hittade absolut ingenting :( Jo! ett läppstift, haha!
Tiden gick så fort så efter ett bad hemma så var det bara dags att göra sig iordning igen. Lördagen var ju  kvällen då vi PLANERAT att gå ut :)

Emelie var fortfarande kvar men även Johanna & Elisabeth var partysugna denna kväll! Vi började med Melodifestival och några glas Champagne (bra initiativ P.Jocke & johanna ;)) hemma hos mig innan vi gick ner till Sturehof där vi bokat in en Skaldjursmiddag! Mmmmmmuuuuums!

Ja, ni kan ju själva gissa hur det slutade.....
En snabb sväng in på Undichi där en kompis firade födelsedag, sen Sturecompagniet/V och sen.... japp.... White Room.

Då jag inte har några bilder eftersom jag inte har någon kamera så får jag bjuda på denna från V :)
(Elisabeth & Emelie... pik till er.... give me som pics!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback