Var är värmen???

Jag fryyyyyser!!!!!
Okej, jag får medge att jag inte ser jätteolycklig ut på denna bilden.... men det ÄR sjukt kallt!
 
Jag fryser på jobbet! Jag fryser när jag går fram och tillbaka från jobbet! Jag fryser till och med hemma! För någonstans genom lägenhetsspringorna sipprar kalluften in! Och då ska ni veta att vi ALLTID har en sjukt varm lägenhet där våra vänner oftast måste öppna ett fönster för att stå ut i våra nästan 25+ grader... =D

Men nu lyser solen med sin frånvaro...ehhh...eller vad man ska säga....


Kommentarer
Postat av: katrin

Hej

vi hade sol och jätte vackert väder igår tom så man börjar tro på våren.super häftigt att rida då i all snö å sol..



vänta du bara snart kommer våren hoppas jag.



Kram vännen.

2010-02-25 @ 09:20:03
Postat av: Therése | Stylish-B.se

Att frysa är så fruktansvärt jobbigt. Jag är väldigt frusen av mig under vinterperioden. Ligger alltid med filt i soffan och fullt påklädd.



Fin jacka du har, det man får se iaf =)



kram.

2010-02-25 @ 13:29:22
URL: http://stylish-b.se
Postat av: Sofie

Katrin: Ja det kan jag tänka mig att det är mysigt! :) Men faktum kvarstår, det är för KAAALT! Kraaam



Therese: Tack söta! Den är faktiskt rätt fin (om jag får säga det själv:)) en liten tröst i kylan iaf...

Vi får hålla tummarna för vår snart! Kram

2010-02-25 @ 13:37:53
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback