Träning v 3 - 2010

Denna vecka har jag testat ett nytt pass, Functional Moves.

Ett pass där man med hjälp av StepUp bräda och en 5kg vikt
gör "funktionella rörelser".
Kan nog tänka mig att det är bra om man ger det några gånger och man kommer in i det...

Men personligen blev jag inte jätteimponerad. Det var lite långtråkigt och dessutom fick jag ont i knäna efteråt (jag har ALDRIG ont i mina knän!). Man böjer ju benen väldigt mycket genom passet och med en 5 kg vikt så blir man ju 5 kg tyngre... Det verkade inte min kropp gilla så jag får väl helt enkelt se till att inte gå upp i vikt ;)

Måndag: Bodypump 1h + MRL 1h
Tisdag: Bodypump 1h
Onsdag: Functional Moves 45 min
Torsdag: Löpning 6 km
Fredag: -----
Lördag: Cirkelträning 1h + Afrikansk Dans 1h
Söndag: -----

MRL=Mage Rumpa Lår. Ungefär som Step Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback