Slump eller självklarhet?

Min kollega och jag brukar skämta om att vi är som ett gift gammalt par.

Vi umgås ju trots allt 8 timmar av dygnet... det är faktiskt MER vaken tid än jag spenderar med min riktiga man! (Herregud, ska det verkligen vara så?? Jaja, det är en annan diskussion...)

Vi har liksom "växt ihop" under alla dessa år.
Inte bokstavligen såklart, men med endast 80 cm mellan våra platser så skulle man nästan kunna tro det. Nä, tankemässigt, åsiktsmässigt, hobbymässigt mm. mm. 

Det läskiga var när vi igår diskuterade, och fråga mig inte hur vi kom in på det, exakt NÄR det var som skådespelerskan Johanna Sällström dog.

Vi var 3 som skulle gissa på exakta datumet och alla skrev ner det på en varsin lapp. När vi sen visar upp våra gissningar så hade jag skrivit...

28 augusti 2007

Min kollega hade skrivit......... just det:

28 augusti 2007

Om det var 28 augusti 2007 som hon avled? Nopp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback