Nya jobbet och USA resan

Okej Okej, lite mer jobb blir det.
Jag är trött. I hjärna. Det är väldigt mycket att ta in om dagarna, idag har jag suttit och gått igenom lite ytligt vad jag ska ha koll på men det är mycket att skriva ner och komma ihåg!
Det är jättekul! Men frustrerande att inte kunna allt med en gång... självklart kan man inte ha koll på allt när man kommer som ny men jag är sån som VILL vara bra på det ja gör.
Well, det kommer det är ja helt övertygad om :)

Annars då? Min plan var att åka till mamma och hämta hem lilla Paris som jag inte sett på alldeles för länge, men jag orkade helt enkelt inte. Saknar den lilla grisen som tusan!

Istället satte jag mig vid datorn och fixade lite inför USA resan om några veckor. Inträdesansökan bla. Det är ju ett måste nu att man måste ansöka om "visa" innan avresa. VIKTIGT!

Fick oxå ringa ett samtal till USA för att boka V.I.P pass till Cedar Point i Cleveland. Vi ska bla. till ett av världens största nöjesfält med galna bergochdalbanor :)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cedar_Point

Sen har jag faktiskt tagit tag och städat lägenheten och bäddat rent. Vår städerska har semester... trisst! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback