Sitter i solen efter första dagen på nya j...

img_0767 (MMS)

Sitter i solen efter första dagen på nya jobbet. Man skulle ju kunna tro att det är för att njuta av lyxen att sluta redan kl 4, men nopp. Det är eftersom jag var så klantig och glömde hemnyklarna när jag gick morse. Så nu får jag allt sitta här och vänta tills Darling behagar komma hem :) Nya jobbet ja... Nu är ni säkert nyfikna ;) men jag har inte skrivit om det tidigare så kommer inte göra det nu heller. Privat och jobb = saker jag vill skilja på. Men jag är fullproppad med ny information och jag kommer nog somna gott ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

I know the feeling:):)

Hoppas att det varit en bra dag, trots informationsflödet;)



Kram på dig

2010-07-05 @ 19:03:32
Postat av: Sofie

Det kan jag verkligen tänka mig att du gör! Hoppas det känns bra för dig oxå! :)



Kom ner o ta en PW snart?

Kram

2010-07-05 @ 22:26:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Kommer på fredag:):)

Sen åker vi på söndag, men dit är det både fredag och lördag kväll....;)

Har följd din blogg och dina bilder från er resa, ser helt underbart ut:)

På jobbet har jag det helt fantastiskt rolig, hinner bara dit så ska jag hem....



Krrraaam krrraaam

2010-07-05 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback