Amsterdam bokat!!!

Har precis bokat flygbiljetter till Amsterdam till Mig, Vendela & Johanna!
Så kul! Vi åker ner i slutet av maj och hälsar på Sofia som bor där nere för tillfället.

Har pratat så länge om att åka någonstans tillsammans vi tjejer så det här blir perfekt! Sofia får visa oss allt som är värt att visas :)
Valde maj då det förhoppningsvis är grymt väder då. Tänker vårjacka...solglasögon...och ett glas vin på en uteservering. Längtar!

Men först har jag New York att se fram emot! Bara två veckor kvar nu... DET ska bli skitkul!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska bli så kul att visa er alla museum, dricka mängder av öl och äta massa veganmat. Allt som jag vet du älskar! Puss

2010-03-18 @ 16:58:49
Postat av: Sofie

Oh no! Är det vad man gör i Amsterdam??? Vad har jag gett mig in på.... ;)

2010-03-18 @ 18:45:23
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofia

kan nog hinna med ett besök i ett ockuperat hus också med massa aktivister med skitigt hår och märkliga elektroniska ljud!

2010-03-19 @ 15:32:43
Postat av: Sofie

herregud! När tusan ska vi få tid till vin på uteserveringar, shopping och party????

2010-03-19 @ 16:09:27
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback