Darlings födelsedagsfest

Mycket "darling, darling, darling" på mina inlägg just nu :)

 I lördags hade vi födelsedagsfest hemma. En mycket trevlig tillställning med allt från ballonger och champagne till drinkar och smörgåstårta... :)

Jag hade gjort ett bildspel med massa partybilder som vi visade på bioduken, det var väl fyndigt av mig!
Det trillade in rätt mycket folk tillslut, men "the more the merrier" är ju min filosofi så det var bara trevligt :) Så länge alla sköter sig så why not :)

Vid midnatt packade vi vi in alla i taxibilarna och åkte ner till Café Opera. Vet inte om det bara var jag, men jag var iaf väldigt nöjd med kvällen!
Tack alla för en bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback