Födelsedagskalas

Imorgon fyller mitt älskade hjärta år!!! Och det ska vi såklart fira med buller och brak - på lördag!

Imorgon blir det ett stillsamt firande med hemmamys och eventuellt någon vända till diverse affärer som säljer sånt man behöver till en fest. Typ systembolaget, mataffär, partystore...

Maten har vi beställt, så den biten behöver jag inte tänka på. Men lite smått & gott såsom chips, godis, groggvirke, tallrikar, glas mm. behövs ju såklart.
Skulle oxå behöva köpa något att ha på mig...men det tvivlar jag på att finna i ovanstående butiker. Kanske hinner kika lite snabbt på stan efter jobbet idag om jag är lite effektiv.

(Har nämligen lite annat att fixa.... typ Darlings födelsedagspresent! Herregud! Att man alltid ska vara ute i sista minuten, fyyy mig! Men jag har en plan iaf...i värsta fall får jag slå in mig själv i ett litet rött paket.....)

blonde113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback