Fredag i Uppsala med familjen

Efter jobbet rusade jag till tunnelbanan för att hinna med tåget till Uppsala! Tur att man har bra kondis!

Mötte upp Mamma & Hasse och gick till hotell Uplandia för middag. Björn anslöt efter ett tag och så även Johanna.
Åt, drack och hade trevligt, sen bestämde vi oss för att testa nya stället Oasia. Okej, Okej, jag vet inte om det är så nytt men JAG har aldrig varit där så för mig är det nytt :) Kusin Peter stod i dörren, det var ju trevligt, var längesen man såg honom :)

Sen hoppade vi på tåget till sthlm. En snabbvisit på Café Opera med Vendela sen förbi Ohlssons där Jocke, Helene, Böhmer och Madeleine hade bosatt sig kvällen till ära :)
Var väl hemma och i säng vid 03.

UPPSALA

                                              


STOCKHOLM

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback