Fredagsmyyyyys!

Fredagsmys kan man ha på flera sätt.
Antingen kan man gosa ner sig i soffan med massa gottesaker framför Let´s dance... eller så kan man klä upp sig till tänderna, korka upp en flaska Champagne och glida ner till Teatergrillen. Vi valde det senare alternativet :) Det var ju ändå vårt 5-års jubileum!

Och vilken middag! Jag mumsade i mig världens godaste Skagentoast till förrätt, till varmrätt blev det Röding med pilgrimsmussla och hummer och desserten fick bli en Cosmopolitan då jag var så mätt att jag omöjligt kunde trycka ner någon mer mat! Till detta drack vi Champagne :)

Vad kan man då säga om Teatergrillen? Hmmm, vad ska man likna det med... Den lokala kvarterskrogen? Restaurangen för inbördes beundran? Dit jag vill komma är att alla tycktes känna alla! :)
Vid ena bordet satt Björn Borg med sitt sällskap då Peter Jihde utan problem glider fram och småpratar.
I nästa sekund kliver Anna Anka in genom entrén och slår sig ned några bord bort. På väg till bordet stannar hon och pratar med sällskapet bredvid vårt bord, han var tydligen någon producent till hennes show.
Vid ett annat bord hade vi några ur familjen Philipson som verkade vara bundis med de flesta av kvällens restaurangbesökare. Så i mitten av allt detta har vi ju självklart Anders Timell, som välkomnar ALLA med samma "tjena tjena, är du här igen attityd". Grymt proffsig och trevligt!

Darling & den trevliga Gula Änkan

Kom på hur jag skulle göra för att se hur frisyren såg ut bakifrån!
På väg ut i vinterrusket

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, det låter som en gudomlig middag! Mumsmums

2010-03-06 @ 23:50:24
URL: http://www.improveme.se/ytaodjup
Postat av: Sofie

Mmmm, det var det!!! =D

2010-03-07 @ 12:52:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback