Melodifestivalen

Det blev faktiskt en riktigt lugn och behaglig hemmakväll igår, trots att det var lördag OCH finalkväll, haha!

P.Jocke kom över, vi åt middag och kollade Melodifestival. Jag höll tummarna för Salem al Fakir eller Eric Saade... Anna Bergendahls låt var den bästa av baladerna men ingen jag hoppades skulle vinna så det var ju lite trisst att det blev så.
Sen kröp vi ner i sängen. Nä, alltså... P.Jocke gick hem först såklart och SEN kröp vi ner :) Somade strax efter 23(!)

Fattas bara att jag ska börja sticka raggsockor så är jag verkligen en tant, haha! MEN! Å andra sidan var jag pigg och fräsch på söndagen vilket gjorde att jag kunde gå upp på gymmet och träna =D Och ärligt talat så var det nog mer värt än en partykväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback