Mitt första spinningpass!

Lördagmorgon... vaknade och var beredd på en OND smärta i rumpan... men faktiskt så kände jag ingenting! Anledningen till min förväntade smärta stavas S.P.I.N.N.I.N.G.
Jag var nämligen på mitt första spinningpass igår och jag antar att de flesta som inte suttit på en cykel på länge vet hur ONT man får! Men konstigt nog så kände jag ingenting. Tack o Bock för det kära Gud!

Kan tillägga att jag oxå förväntade mig att tycka att spinningpasset skulle bli den tråkigaste timmen i mitt liv... men jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul :) Ska ge det några gånger till innan jag säger för mycket. Det ÄR nämligen tråkigt att cykla, egentligen.

Well Well, istället för att ligga hemma och ojja mig över att ha ont i sittbenen så drog jag & Darling på oss träningskläderna och gick ut på en härlig morgonpowerwalk, kl 9.00!
2 timmar var vi ute i ett riktigt bra tempo, good work!

Ikväll ska vi hem till Jocke & Helen på middag!


Kommentarer
Postat av: jonna

Hej.

Kesella är ju mycket mindre fett och mer proteiner i så det är bra att göra dip på, och såser också : ) Jag tycker inte at smaken blir så annolunda men det blir inte så löst om man säger så. Gräddfil blir lite med rinnande. Men testa med lätt kesella : )

2010-03-29 @ 10:13:44
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt! :) Jag ska åxå börja med spinning nu i veckan, behöver lite muskler på benen! Hoppas jag åxå tycker de är kul!

2010-03-29 @ 14:13:39
Postat av: Sofie

Linda: Ska du det?! Va kul! Hoppas du gillar det :)

Jag är som sagt inte helt övertygad att jag kommer tycka att det är kul i längden... men jag ska iaf ge det några gånger!

2010-03-29 @ 16:10:59
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jonna: Tack! Ska absolut testa! Älskar morötter m dip :)

2010-03-29 @ 16:11:27
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback